Dream soccer tanıyalım

Dream soccer hileleri bildigimiz üzere Dream soccer bir  android oyunudur ve bi kere bulaştıgınız zaman bagımlılık yapıyor özellikle erkekler gercek  hayatta futbol oynayan insanlara bilgisayar ve telefondan futbol oyunları ayrı bi haz ve zevk verir dream soccer tam size gore tasarlanmış bir oyun takımınızı ilerletip oyuncuları geliştirip lig yarışına dahil oluyorsunuz ve para kazandıkça transfer yapabiliyorsunuz oyun sonsuz zevk veren bi oyundur milyonlarca kişinin oynadıgı  dream soccer sizlere bi tuş kadar yakın ben oynadım cok zevk aldım ve sizinle paylaşmak istedim. Bir sonraki makalemde size  dream soccer hileleri hakkında bilgi vericegim beni takibe devam edin www.gurbetgulu.blogspot.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İzmir Sohbet Odaları

6.11.2015 irc proxy listesi